Sara Här! (modesara.blogg.se)

Idag är jag här igen, för det har gått 2 dagar och nora har inte bloggat!
Jag&Noris&Andreis (bästisar vi 3)  vi ska ha en bästisdag nästa vecka vi ska till torget och jag ska typ kolla på sånt jag gillar för de ville se för mitt kalas är ju snart typ!
Jag fyller år om 9dagar och har kalas om 11dagar:P
Hahahha det ska bli kul jag bjuder på en bild:P

Så Noras kusin, fast Noras syster har tagit denna bild, jag praoade på hennes dagis hon va rså söt och snäll och har vackra ögon!:)
Ok det var allt för mig puss puss hejdå!

Kommentarer
Postat av: sofia

naw söt, OCH GUUUD VILKA FINA ÖGON!

2010-09-10 @ 21:44:15
URL: http://ssofiayouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Din fina blogg :

Det du har på hjärtat :):

Trackback
RSS 2.0