I'm back from Egypt

Nu är jag tillbaka från egypten.
Först av allt
BÖRJA KOMMENTERA IGEN!
Ni måste börja kommentera allvarligt.
iaf, det var jättekul i egypten! :D
jag gick dit med min kusin (:
vi bodde på ett hotell som hette Empire nåt.. xd
vi gick till en annan stad i några dagar.
vi hyrde också en båt för oss själva, man kunde se fiskarna under vattnet
genom några fönster sen fick vi snorkla i vattnet det var as kul.
vädret var as varmt.
blev inte brun i ansiktet med ryggen & benen o så :P
dagen såg ut såhär :
vakna,äta,bada,sola,bada,duscha,sova,shoppa,biljard,sova
sen kanske jag lägger ut bilder.
- om jag orkar.. (a)


Kommentarer
Postat av: sara

vad roligt att du äntligen är tillbaks, alla trodde du var sjuk för att andrea sa att du skulle komma på fredan vecka.50//zara

2009-12-13 @ 09:22:34
Postat av: nora

svar ;

haha, jo jag åkte på morgonen typ 5:00, flyget blev försenat 2 & en halv timme.. så jag var tillbaka typ 13:00 så jag hann inte komma till skolan, tyvär

har saknat er as mkt §

2009-12-13 @ 10:17:04
Postat av: sara

hej ska du inte lägga in några nya bilder från egypten?????

2009-12-13 @ 17:53:00

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Din fina blogg :

Det du har på hjärtat :):

Trackback
RSS 2.0