5 Favoriter! (Bilder)

Tja det är modesara här (modesara.blogg.se).
Jag ska blogga lite på noras blogg för hon har inget internet typ*;P, tror jag!
Chattar med henne via msn men hon chattar i sin mobil, och det är svårt att skriva sa hon från mobilen, det var lite segt och så.
Hon sa att jag skulle lägga in mina 4 favorit bilder hon har tagit, men jag ville ha 5.
1.Så fin bild noris tagit!


2.Den här är också riktigt cool också och hennes rubrik på de inlägg som den här bilden var i var ochså rätt rubrik: Confused! Hehhe:P


3.Den här också cool den är tagen på min trädgård!:P


4. Den är så snygg! Den här bilden


5.Jag kan inte fatta att en 12årig har kunnat ta detta foto det ser ut som en fotograf har tagit denna bild, plus att hon har sån bra fantasi nora!

Det var allt besök gärna min blogg: modesara.blogg.se ! :P Vi ses där!:P^^ Där kan ni också kolla in min nya mobil och om ni har några frågor som t. e x : vad hade du för mobil innan så är det bara att kommentera:P
Hejdå ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Elinore - Fotograf

sv. Tack! Allt e underbart bra :)

2010-09-16 @ 16:36:45
URL: http://ebfotografi.blogg.se/
Postat av: Lena

Fina bilder. Kolla in frågestunden på bloggen!

2010-09-16 @ 17:54:31
URL: http://lenacarlssonfoto.blogg.se/
Postat av: F R I D A

-tack, överlever, själv? :)

2010-09-16 @ 18:30:43
URL: http://fridamarklind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Din fina blogg :

Det du har på hjärtat :):

Trackback
RSS 2.0