ModeSara! (Modesara.blogg.se)

Hej, tyvärr har jag inte hunnit blogga mycket!
För jag har åkt tåg till mina kusiner i Västerås.
Så jag har itne bloggat på min blogg heller mycket.
Jag hade en bloggpaus tills på lördag!
Men jag tror nora kommer snart till Sverige igen!
Jag har saknat henne mycket!<33
Men vi kommer ändå synas snart, för hon lova mig en sak: När hon kommer tillbaka från resan så sa hon att vi skulle vara med varandra!
Ni kanske inte vet hur jag ser ut så här kommer några bilder:

När jag åker båt i Västerås. Fast här är jag utan glasögon.


Jag och min kusin, och här med glasögon.


Jag var tvungen att bada med flytväst för vi hoppa från båten och de ville inte att det skulle hända nåt allvarligt.


Jag och min kusin på båten där fram sitter vi!
Kram ModeSara!

Kommentarer
Postat av: dedu

Du är bästa kusinen.

2010-08-15 @ 17:43:59
URL: http://abdulajosefincarolin.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Din fina blogg :

Det du har på hjärtat :):

Trackback
RSS 2.0