tråkigt (n)

Asså fyfan vad tråkigt jag har det. Det ända jag gör just nu är att chatta med Andrea om hur tråkigt vi båda två har det, finns det något tråkigare än det?! Min & Andrea's dag ser likadan ut, ha tråkigt, hämta lillasyrran kl 16:00 & passa henne...
Haha, lisa,cassie & freddih ringde nyss, dom har också tråkigt, nu vet jag, 17 maj 2010 är världens tråkigaste dag.
Men imon bilder det as kul!
Ska på bio med bästisarna, Sara & Andrea. Vi ska titta på The last song, det är bara två som har bokat platser & dom sitter längst ner till höger, undra om dom kommer få ont i nacken..
Imon har vi studiedag & på onsdag är det skola, torsdag & fredag har jag prao, kuligt ;)
Snart ska jag hämta syrran, jag uppdaterar mer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Din fina blogg :

Det du har på hjärtat :):

Trackback
RSS 2.0