Guess who's back!

Japp, nu är lilla jag tillbaka från Polen & Tyskland. Resan var rolig och spännande. Vi kollade på en massa gamla byggnader, slott o.s.v. I Polen gick vi också till ett vattenland (apua park) vattnet i alla poolar kom från riktiga varma källor, så det var varmt & skönt att bara där. Min kamera bobmades med en massa bilder, under hela resan tog jag 768 bilder, men alla är på datan nu :)
Det var otroligt varmt där! 35-45 grader. Jag klippte mig också, jag klippte topparna och gjorde olika nivåer/trappor. Jag kan absolut inte berätta allt vi har gjort för det var otroligt mycket, men ni kommer såklart se en massa bilder, byebye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Din fina blogg :

Det du har på hjärtat :):

Trackback
RSS 2.0