Frågestund, Svar

Vad tycker du om storbloggarna som : Kissie, Dessie, Paow, Gaybloggen,Kenza,Foki,Blondinbella?
Svar:  Kissie : Hennes blogg är ju rolig, men hon ljuger mycket & e ganska taskig..
Dessie: Hennes blogg är fin, läser den inte så ofta..
Paow: Jag brukar inte läsa hennes blogg ofta, men hon är ganska snäll
Gaybloggen: Läser inte den bloggen
Kenza: Hennes blogg är jättefin & rolig :)
Foki: En av mina favoriter, hon e gullig :)
Blondinbella: Läser inte henns blogg


Gillar du min blogg, läser du den varje dag?
Svar: ja, det gör jag, cassandra :)


Nämn en person som e ; din bästavän, en bra vän, en svikare, underbar ?
Svar: bästavän: Andrea
En bra vän: Du, cassandra
En svikare: vet inte
Underbar: många :)


Tycker du att jag är snäll?
Svar: Ja det tycker jag, sara :)


Vem utav killarna skulle du helst gifta dig med?(du måste välja en iaf)
Svar: eftersom du inte skrev nån i klassen så är det väll den jag kmr gifta mej med i framtiden ;)


Vad är dina hobbies?
Svar: Shoppa & vänner :)


Vilken är din favorit sångerska?
Svar: Ke$ha, tror jag ;P


Va för slags musik gillar du??
Svar: R&B & PoP


Vilken är din favorit film?
Svar: New Moon


Vilket lag gillar du i t ex fotboll, handboll, basket, simmning m.m.
Svar: Assyriska & IFK (fotboll).


Haft en bra dag? :)
Svar: Haha, a :)


Tror du att jag kommer klara nationella provet???:D<3
Svar: Tror det.. :P


Vad går du/tänker du välja till gymnasiet?
Svar: vet inte, men jag vill typ bli designer? :)


Vad vill du jobba med när du blir stor?
Svar: Just nu, designer.


Vad är din favoritmat? :p
Svar: Tacos :D


Vad kommer du vilja jobba med när du blir stor?
Svar: Designer, fortfarade.. xD


Hur mycket pengar vill du känna på ditt jobb?
Svar: Så mycket som möjligt



Vilken är din favoritartist och låt?
Svar:  artist: Ke$ha 
låt: just nu Taio Cruz - Break Your Heart


Har du pussat nån, i hela ditt liv?
Svar: Ja xd


Gillar du skolan?
Svar: På ett sätt & på ett sätt inte, för det är jobbigt att vakna så tidigt & det är tråkigt, men om jag aldrig skulle ha gått i skolan skulle jag aldrig träffat alla mina vänner§


Vad e din favoritfärg?
Svar: Lila, Rosa, Blå & Turkos :)


Är du nöjd med ditt liv?
Svar: Ganska :)


Är du nöjd med ditt utseende?
Svar: Nej


Vilken e din favoritblogg? 
Svar: Fokis :)


Spelar du nåt instrument?
Svar: Nej :/


Kommentarer
Postat av: Linnea

åh tack så jätte mycket! :)

det är alltid roligt med positiva kommentarer! :D

kram

2010-01-16 @ 18:51:06
URL: http://linneamarksell.blogg.se/
Postat av: Penny ♥

sv. haha taack =D

2010-01-16 @ 23:27:31
URL: http://pennyz.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Hej på dig!

Tack detsamma! :D Allt bra?

2010-01-17 @ 00:04:01
URL: http://thepeacegirl.blogg.se/
Postat av: Sofia

svar: nejmen tack detsamma! va glad jag blir



håller med om filmen, new moon!

2010-01-17 @ 16:02:42
URL: http://sufias.blogg.se/
Postat av: michaela (:

tack desamma :D allt bra ? (:

2010-01-17 @ 16:17:53
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: sara

Bra svar

2010-01-18 @ 15:09:07

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Din fina blogg :

Det du har på hjärtat :):

Trackback
RSS 2.0