Hiss and Diss.




Nora hissar ;

Twilight Saga - Ja asså twilight äger. böckerna är så bra & filmerna också.
helt klart en favorit!

BikBok - BikBok har så fina kläder. Typ en ungdoms affär! :p
Alla kläder är så fina :)

Sanna Vänner - Vänner som är helt äkta & vågar vara sig själva.
Vänner som inte sviker & älskar en, det e en sann vän §

Musik - Musik är livet! När du inte har något att göra kan du bara lyssna på musik.

_______________________________________________________________________________________________



Skolan - Jag hatar inte skolan, för man lär ju sig bra saker.
Men det är så jobbigt att vakna tidigt, man får inte göra något roligt, bara lyssna & skriva -.-

Wb - Asså jag har inte direkt nåt emot fjortisar men wb;s ..
Dom bara låtsas vara fjortisar.. , va dej själv för alla andra e ju upptagna?

Falska vänner - Jag dissar falska vänner, som bara går efter utseende & sånt.
Sånna som har 10 bästavänner & säger jag älskar dej till alla dom träffar ..

Läxor - När man har haft en jobbig dag i skolan vill man bara komma hem & slappna av.
Sen så tänker man på att man faktiskt har en massa läxor, det e så irreterande -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Din fina blogg :

Det du har på hjärtat :):

Trackback
RSS 2.0