Hejhej :)

Hej bloggen.
som ni ser så har jag inte skrivit på länge.
det är bara för att jag har varit så puutagen
och inte gjort så mycket.
men nu ska jag faktiskt börja skriva lite mer :P
idag så vaknade jag 06:45.
sen var det skola.
dagen var rätt kul :)
först fick vi gå till högstadiet.
dom skulle typ ha nån sak.
det kom typ folk från 6-9 & pratade om vad dom vill förbättra i skolan.
så skulle vi få rösta.
jag ska nog typ rösta på anys bror elr nåt.
sen fick vi göra lite ordning för ''rädda ägget'' våran uppfinning.
sen var det gympa.. ;P
efter gympan gick vi hem till lisa för att hämta ägg & sen kasta våran
''rädda ägget'' uppfinning.
vi gjorde det två gånger & den klarade sig :D
sen skulle vi representera våran uppfinning 6 alla andra också.
sen fick man rösta på den man tycker var bäst.
och så går 4 stycken vidare & får vara med i tävlingen.
min grupp & ebbas grupp fick flest röster.
det var bara för att våra uppfinningar ÄGDE sönder :D
juste, vi hade norden prov igen.
den här gången fick jag alla rätt (a)
vi hade ingen hemspråk heller, det var bra :D
snart kommer Ranin hem till mig.
kulkul ;P

Kommentarer
Postat av: ZTD

VEM ÄR RANIN?

NÄR SKA DU BERÄTTA OM VI I 5:AN DÅ IFALL DU INTE HAR GLÖMT DET

2009-11-07 @ 10:08:11
Postat av: cassandra

till mej sa du att i bara slängde det en gång .. :s

2009-11-08 @ 17:03:06
URL: http://livetsomcassandra.blogg.se/
Postat av: nora

Svar : vi slängde den hos lisa sen igen :P

2009-11-08 @ 17:37:31
Postat av: andrea

nee våran va bässst!! razze o alla kasta o den gick inte sönder hahahahaaa våran äger mer än eran hahahahahahhahaXDD aahahahahahhahahahahahaaaahahaaaaa

2009-11-11 @ 23:10:52

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Din fina blogg :

Det du har på hjärtat :):

Trackback
RSS 2.0