Danmark..

hhej bloggen.
som ni ser så har jag inte skrivit på länge,
det är bara för att jag har varit i danmark i tre dagar :)
första dagen så vaknade jag 07:00.
Tog på mej kläder, åt frukost sen åkte vi.
Det tog typ 5 timmar ;o
långtråkigt, jag som har åksjuka också..
men det gick bra endå ;p
sen när vi var framme gick vi till stugan.
vi fick typ sova i ''vinden'' sängarna var as sköna.. :)
när vi hade packat klart & sånt gick vi till en plats som hette lalandia.
där fanns det as stort bad, minigolf, bowling, skridskor, spelhall, studsmatta
vi gick till badet.
det var as stort.
det fanns typ minst 5 rutchelkanor (stavning)
as många bubbelpoolar också :)
vi åkte alla rutchelkanorna & badade as länge :)
min favorit rutchelkana för en som hette strömmen.
det var en ström rutchelkana, jätte många åkte på en gång.
den gick ut, det kom vatten överallt.
shit va rolig den var, kan inte beskriva..
men det som var dåligt var att vattnet var as kallt..
sen gick vi & åt lite .. :)
efter det så gick vi på bio & såg This Is It.

den var inte så jätte bra enligt mej.


Andra dagen.
Jag vaknade 09:00.
Vi åt frukost sen gick vi till lalandia.
Föst gick vi till den där lek&bus saken.
Jag spelade fotboll där.
men jag sög..
sen gick vi & bowlade, det var kul :)
fast jag kom trea xd
sen gick vi till badet igen.
jag, sara & anton åkte strömmen typ 25 gånger.
tro mig, vi åkte den så mycket!
sen när jag skulle hoppa in i en pool ramalde jag, såklart -.-
jag blödde i handen.'
det slutade med att jag hade stukar fingret.
nu tar det typ 15 minuter för mig att ta på mej byxor, jag kan bara andvända en hand.
sen gick vi till stugorna & lagade mat.
vi grillade, det var as gott :)

Tredje dagen
Jag vaknade typ 09:00.
Vi fick packa våra väskor, det tog ganska lång tid.
sen åt vi frukost & sånt.
efter det så gick vi till lalandia.
vi gick till det där lek&bus landet igen.
jag spelade fotboll igen xd
sen så köpte vi glass & sånt.
sen efter det så gick vi lite till spelhallen :)
sen så skulle vi åka tillbaka.
jag började bli åksjuk, så jag fick sitta framme i bilen så jag skulle må bättre :P
det var en låång åktur..
sen klockan 18:00 var vi framme.
vi åt lite & sen var jag inne lite på bdb & såå..

Idag så har det varit skola..
sen har jag varit med cassie & lisa.
sen cassie & emme.
det var kul :)


Kommentarer
Postat av: fredrica

asså jah vet lalandia är as kul!! var där för två år sedan <3

2009-11-13 @ 12:24:37
URL: http://ttypnora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Msn?: (publiceras ej)

Din fina blogg :

Det du har på hjärtat :):

Trackback
RSS 2.0